Samen maken we van jouw website een succes.

Om zoveel mogelijk informatie over jouw website in te winnen, maken we gebruik van slimme koppelingen. Op deze manier krijg je op 1 plek inzicht over jouw zoekwoorden, jouw bezoekers, jouw fans en jouw advertenties en hoef je niet meer op verschillende webstes apart in te loggen. 

 

 

Google Analytics

Op een aparte pagina in het dashboard zie je het aantal bezoekers, sessies, bounce rate en sessieduur van de bezoeken op jouw website. Dit kan op verschillende manieren gefilterd worden zodat jij een goed beeld krijgt. Ook voor e-commerce en in Google Analytics vastgelegde doelen is plaats gemaakt in het dashboard.

 

joomla seo analytics

 

Facebook fans, interacties en posts

Door het dashboard te koppelen aan jouw facebook bedrijfspagina krijg je een overzicht van het verloop van jouw fans, welke interacties er hebben plaatsgevonden (uitgeplitst per geslacht, leeftijd en woonplaats).

 

koppelingen facebook interacties

 

Interacties in Facebook Posts (IPM+)

Ook zie je per post een overzicht van de interacties (likes, shares en comments) en de IPM+ (de interacties en engagements per 1000 bereikte gebruikers).Op deze manier krijg je een duidelijk beeld welke berichten er populair zijn bij jouw facebook volgers zodat je hier in de toekomst rekening mee kunt houden.

 

koppelingen facebook

 

Mailchimp nieuwsbrieven

Verstuur jij je nieuwsbrief naar jouw klanten via Mailchimp? Door een koppeling met het SEO Dashboard krijg je een overzicht van de verstuurde en geopende emails, kliks, bounces en uitschrijvingen.

 

koppelingen mailchimp

 

 

Google Search Console

Benieuwd via welke zoekwoorden de bezoekers op jouw website terecht komen, op welke pagina's ze beginnen en wanneer ze de website verlaten, welke devices ze gebruiken of waar ze vandaan komen? Door een koppeling met Google Search Console krijg jij het beste antwoord op deze vragen.

 

koppelingen google searchconsole

 

Google ads en Facebook advertenties

Maak je gebruik van betaalde zoekopdrachten in Google ads en/of Facebook advertenties, koppel dan jouw account met het dashboard en krijg inzicht in kosten, opbrengsten en conversie.

 

koppelingen advertenties

 

Google Mijn bedrijf

Google mijn bedrijf een gratis dienst van Google waarbij je jouw bedrijf zichtbaar kan maken door een bedrijfsvermelding. Door deze vermelding aan te maken profiteer je onder andere van een bedrijfsvermelding in Google maps. Wil je weten hoeveel mensen via Google Mijn Bedrijf op jouw website zijn gekomen, een routebeschrijving hebben aangevraagd of jouw direct gebeld hebben. Door middel van deze koppeling krijg je direct inzicht in de Google Mijn Bedrijf gegevens.

 

 

Het SEO dashboard is voor iedereen:

 

 

Voordelen voor jou:

Online Dashboard: geen installatie nodig, werkt op alle browsers.
Platform onafhankelijk: Werkt voor Joomla, maar ook Wordpress, Drupal of andere systemen.
Voor iedereen: geschikt voor eindgebruikers en agencies
Volledig Nederlandstalig: alles in duidelijke taal.
Bespaar tijd: alle informatie op 1 website.